Mupp ben



Skiiit ben. Å jag blir såå ARRRGG!

Det började igår kväll när vi skulle sova. Då högg det till lite konstigt. Sen va de inget mer med de. I morse va jag å Tina på friskis. En sväng på löpbandet å de kändes. Ja lite sådär som det gjorde i början. Men okej tänkte jag.. för det kan ju inte bara va helt borta en dag. Men på jobbet sen har det gjort ont hela dagen. Jag kan ju klart leva med det. Men det hugger å jag blir så förbannad. Jag vet ju lixom inte om de e okej eller ej? Men jag skiter i de nu. Nu kör jag. Å sen får de hålla om de vill. Å håller det inte så kör jag ändå! Så de så!



I mon kommer iaf mamma upp en sväng. Som ett ljus i mörkret. Det blir bara nån timme med henne. Men bättre än inget. En anna ljuskälla är mina värmespolar som landar i min brevlåda i morgon (förhoppningsvis). Jag ska va krull krull krullii på midsommar!


God natt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0