Mental handbollsträning



Jag vill att säsongen sätter igång nuuu!
Nästan. För att komma upp i någon typ av nivå måste jag ju träna en heeel del innan. Så nja. Matchdebuten får väl vänta. Men när jag inte tränar jobbar jag mentalt. Kikade igenom urklipps pärmen innan. Den bhöver en rejäl genomgång. Allt ligger bara huller om buller. Men det hjälper definitivt till med motivationen. Nästan så adrenalinet börjar pumpa. Jag ska dit igen. Till tidningen :P


Jag hittade en massa gammalt. Från första åren som tioåring tills mina sista år i Sävsjö.


Jag va lång redan då


Sorry Tina. Moahhaha!



I mon ska vi bli tränade av our new coach. Om han fortfarande vill ha oss efter dom timmarna. De får vi väl hoppas. Tror som sagt att det kan bli riktigt riktigt bra. Jag har fått bilden: Hård men rättvis med vilja & målmedvetenhet. Å så ska han va kunnig & genomtänkt. Det låter väl som en bra kombo?


Snart midsommar.
Nu har vi bestämt oss!




Kommentarer
Postat av: Jalde

Haha! Mamma har också en massa klipp hemma från "golden days". Kul att titta på!

Tänk att det va så tidigt att du tom var utespelare :)

2009-06-14 @ 15:09:47
URL: http://taini.wordpress.com
Postat av: martina

hahahahahaha

2009-06-15 @ 15:36:46
URL: http://martinaronnysdother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0