Jag vill..



.. Åka till London å hälsa på Emmy, få långt hår, shoppa som en galning utan ångest, grilla marshmallows, uppleva ännu en sjuk helg med ciic i gbg, discodansa som i strömstad fast på andra ställen, steka på klippor, checka in dajjens place, gå ner några höftkilon, lira beachvolleyboll med fina vänner (vi har köpt en boll), röka vattenpipa med Sävsjö folk, äta grillat på altanen i Blekinge, spela handboll hela tiden varje kväll, bli en grym frisör, mysa med mina små kusiner, kunna lira gura, lära känna massa nytt folk, se på solnedgången med alex, äta skaldjursplankor i massor, resa till värmen å uppleva världen, alltid ha folk runtomkring mig, lära mig sjunga (för jag vill bli en rockig singer som alla älskar. Människor ska bli som galna när dom hör mig. De måste ju va riktigt coolt. By the way.. trummor skulle också funka), leka med Lindas William, va omtyckt av allt å alla, dricka rött å skratta så magen gör ont in på morgonkvisten, bo trångt i Emils studentboende i Kääällmmääärr, äta glass, få grymt mkt bättre minne, umgås med hela familjen (för då skrattar vi vill jag lova), ligga på Vätterstranden å spana in alla andra som också ligger där, ha en efterlängtad inflyttningsfest, va invirad i två filtar på en uteservering, försöka förstå mig på danska igen hos Hansen i Odense, lära min vattenlekar som skidor, wakeboard, surfing eller en enkel "huvudet under vattenytan utan å hålla för näsan", osv!

Någon som vill uppfylla mina önskningar nästa helg? Jag e ledig lör, sön & mån! Hör av dig!



ÅHHH. Jag vill att alla mina vänner ska bo här. Gärna grannar också!
Tänk va nice. Kunna umgås varje dag hela tiden. De där.. de skulle jag gilla.
Jag älskar älskar älskar sommaren å fint väder. De vill jag också.. att
vinter, hösten, den kalla delen av året är lite kortare. Niiice de skulle vatt.
Nice förresten.. de e ett ord jag använder rätt mkt nu förtiden. De måste
väl va positivt. För nice e ju ett bra ord. Ja..


Sen va de ju de med bilderna. Kanske ikväll.. imorgon..eller aldrig.
Förmodligen väldigt utplockat. För fy tusan! Never without my hairspray again!
Som jag tjatar. Mmmöööhhhhh Becca!



Kommentarer
Postat av: Dajjen

Jag hoppas att vi ses snart iaf:) Kommer du inte ner snart så ska jag banne mig köra upp till dig:) weeeeeee

2009-06-03 @ 23:40:12
Postat av: Mamma

Grillning i Blekinge på altanen kan vi erbjuda om det skulle passa. Dessutom kan det ju bli en del skratt med kanske ;D.

2009-06-04 @ 04:30:49
Postat av: mathilde

Varför inte mysa med gamla kusiner?

Hi,Hi!!

2009-06-04 @ 11:22:37
Postat av: P

Själva längtan är beviset på att det vi längtar efter finns. Karen Blixen



I tider som nu, i denna timme river en längtan i mitt bröst.Henrik Ibsen



Att ha något att längta till betyder att man har ett bra liv. P

2009-06-04 @ 20:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0