Glasögon & strömavbrott!



Jag kom hem å de va helt mörkt på Lerhagen. De e då man verkligen förstår hur mkt man använder den där elen. Saker som jag tänkte använda innan jag kom på att det inte gick: Tv, Dator, Tvättmaskin, Lampa, Micro,Brödrost. Nej fy tusan för ett liv utan elektricitet.


Vi va på ikea innan jobbet idag. Överkast å några små kuddar. Det går framåt på inredningsfronten. Synd att det inte är den 25:e oftare bara. Men snart så!


& som jag skrev på FB. Södra-Mjällby på torsdag. De ska vi se!
Å på lördag e de VM-kval. Vem vill kolla på storbild & dricka rött med mig?
Å nästa helg. Då vill jag att det ska va fint väder.. så jag & någon
annan som vill kan åka bort två dagar. Sola, bada & partaja.
Skulle va nice å kika på en match live också. Om det är någon då?
Så.. någon som vill hänga med på road trip?


Å så en fundering till. Glasögon.
Jag har kikat in ett på sjyssta. Men frågan är om dom passar.
Å den där vita linjen. Är den ball eller ful?
Beställa eller icke? Man har alltid 14 dagars full returrätt.
De e nice!

Förresten så dimper det ner ett gymkort i lådan snart. Då tusan ska de hårdtränas!
Jag ska flyga mellan stolparna!



God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0