Sammanfattning

precis som i skolan.


Ja de har ju gått några dagar. nu igen. pust.


Men vi hade iaf mysigt på vår minisemester. Det skrev jag va?

Sen tänkte jag visa hur stekar Alex ser ut när han ska glassa på beachen.

Å så massvis med bilder från vår trip.

Å bilder på mina tavlor som jag målat ikväll. De e himla kul tycker jag. De blev väl inte världens finaste.. men det är iaf ingen annan som har lika dana :P

Å så ska jag på fest hos Lotta på lördag. Nice.

Å sen har jag planerat nästa lediga helg med. Jag å Klysing (förhoppningsvis fler) åker till Västervik å festival. S ska hångla å jag ska hänga i öltälten ;)'

Mer? Jo.. Jag e ledig i mon. Å de ska bli grymt väder så jag ska steka på Vätterstranden. Jajemen!

Å sen blir jag galen på skor. Innan köpte jag hela tiden. Hade ett 100tal par.. men nu. Nä de finns fan inga. Jo de finns de ju klart.. många snygga. men jag vill bara ha ett par sandaler. som e sjysta. Jag e så trög me. hittar ett par men väntar i tron på något bättre. Å sen när jag vill ha dom så e dom slut.. fler gånger om. Jag behöver verkligen någa par nuuu! Kan man tänka sig att jag blivit lite mer ekonomisk? Good for me!


Vill bara att det ska va morgon nu! STEEEK!


Bilderna kommer en annan dag by the way!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0