Tre dagars ledigt

i bilder

Vi tog bilen genom skogen till Varberg. Men gud. Aldrig mer den vägen. Vi e som lost ute i ingenstans. Bara skog. Inte en mack på jag vet inte hur många mil. Å e man inte åksjuk innan så lär man bli det efter den vägen. Pust. Å de värsta av allt. Vi har gjort samma misstag innan. Som sagt.. aldrig mer den vägen. Tack eniro!



När vi väl kom fram va det fint väder. Iaf en timme. Buuu. Det är lätt å va efterklok. Ullared på lördagen å beachen på måndagen hade varit ett bättre val. De va iaf mys!

              

              



När solen gick i moln drog vi vidare ner mot Helsingborg & Horisont Hotell. Tack Lotta!
Alex tog en power nap medans jag stylade till mig.

    

Sen drog vi ut på stan. käkade grillbuffé (sååå gott) å drack fint. Kikade lite i hamnen innan vi drog tillbax till hotellet.

              



Vi kikade på sjukt vacker solnedgång & spanade in folk. Alex visade hur det ser ut när någon som inte kan går i höga klackar. Det va en del!

         



Vi somnade gott å vaknade upp till en himla god frukost. Hotellfrukost is the shit!

    

Där efter drog vi till Landskrona beach. Mina underbara kusiner Tuvalisa & Elvira kom också dit. 

         

              

         



              



              

             

         



Sen åkte vi till mormor å morfar för fika å umgås. De va alldeles för länge sen jag va där. Hade hänt en del på inredningsfronten. Vi hoppade lite studsmatta å jag klippte barnen innan vi drog tillbax till hotellet.

    

Vi gjorde oss iordning hyffsat fort å va ute på stan runt 22 tiden. Tänkte äta skaldjursbricka men vart vi än kom hade dom slutat servera mat. Så tänkte ju inte vi.. Är man på semester får man för sig att restaurangerna är öppna dygnet runt. Men jaha.. En skiten pizza då? Men inte ens det hittade vi.. Donken eller seven eleven. Vi tog en wok å lite snacks på 7/11. Den e rätt god iof.. men just då simmade räkorna på min tunga å jag blev besviken. Vi cyklade ut i hamnen å det blev ändå väldigt mysigt.

         

         

              

              

         


Sen cyklade vi hemåt igen. Somnade åvaknade åter igen upp för en baouta frulle. Mums.




När allt va packat satt vi oss i en varm bil å körde kusten upp igen.



Vi stannade i Falkenberg för outlet. Testade lite peruker. Köpte wonderbaum å dricka sen drog vi igen.

    

Vi hittade fram till Ullared. I love that place. Fast då va de för varmt å de fanns inte alls så mkt som vi hoppats på. Kanske bra för plånkan. Fick iaf med oss några kassar hem.

         




De va mysigt helt enkelt. I love my man!






 

Sjukt lång tid de tog å uppdatera. Nu får de räcka för idag. Pust!










 


Kommentarer
Postat av: hansen

vilken harlig semester du och din man har haft da. road-trip, just the way we like it! :) hur ser sommaren ut, nar ar du i smaland? behover du lite cash har du en klippkund har. stor kram.

2009-07-03 @ 22:17:58
Postat av: erica

jag kan ju vara hur avis som helst på er kärlek. ni ser ut att ha så kul tillsammans. avis med glad på samma sätt att ni har det så bra :). Rebecca dt är du värd!

Va söta de små liven är också.. snygga ärmpuffar tuva har.. :P

2009-07-07 @ 17:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0