Jag lääääängtar



För på torsdag efter jobbet åker jag hemmåt. Åååh de ska bli så härligt. Allt är planerat in i minsta detalj. Nästan.

Tors: Vi får se oom nån vill spela kort på donken. Annars hänger jag hemma i Elleholm med mamma å pappa. Kanske åbron?
Fre: Dajjen kommer till mig. JAA! Vi ska steka i Sandviken om de blir fint väder (vilket det inte kommer bli). Annars hänger vi Karlshamn. Kikar lite affärer å fikar på Briggen. På kvällen ansluter Swanberg. Det blir mat & vin på Karlmans eller Åborn eller helt enkelt en vanlig fest å discodans på Lorden.
Lör: Vi fikar på Briggen. Jag, Ewa, Linda.. osv. Sen blir det tidig förfest. I elleholm vid fint väder. I stan vid mindre fint. Det blir hårt å kul som bara den. Jag loovar. För det blir det alltid. Gissa vem som ska ladda med polkashot? Joda.. det ska jag! Vi ska discodansa på Lorden å kränga nattakäk på bönan. As always!
Sön: jag ska vakna sent sent.. eller gå å lägga mig tidigt. För jag hoppas såklart på en underbar efterfest. Sen ska jag umgås med mammi å pappi. Vi kanske hyr en rulle å kränger godis?
Mån: Då e de Tingsryd marknad. YES. Jag ska käka första langosen för i år. NICE!! Å så ska jag träffa farmfor å förhoppningsvis fler släktingar. Hade gärna stannat på öltältet.. men träningen kallar. Så efter denna helg full med onyttigheter ska vi alltså köra lagträning på kvällen. Oh ja :S


som sagt. jag lääääängtar!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska bliiii så nice:) Synd bara att jag inte kan ansluta med er på lördag:) jo om vi tar en fika vid sisådär 09.00 hahahaha:)

2009-07-21 @ 16:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0