Jag älskar denna dagen

Solsken & ledig på en å samma gång. De.. de e nice!


Det började med att jag, Carlsson & Stoltze pressade på Sandras gård. Ja lite smått rastlös.. & efter mkt tjat om maaat å volleyboll packade vi ner å drog oss in till stan. Filippa anslöt å Stoltze bangade. Makkan å Jonte körde igenom å skulle också käka. Så där satt vi allihopa på George. Uteserveringar e guld värda. Å den där pastan.. M M M!!! Snacka fin mat va! Grabbarna drog vidare å vi fortsatte snacka skit. Jag tjatade fortfarande om volleyboll men bara Filippa va på. 1 mot 1 känns lite kanske? Men i augusti. Då e de match. Jag ska ha uttagning till vårt lag för dom som vill ha me. Matchkläderna ska va rosa. OK! Solen gick i moln å vi gick hem till Sandy. Stoltze va på igen.. å sen kom Roslund å Frukten me. Lirade kubb å gjorde något annat busigt. Men de kan jag inte berätta om. Nä för de va riktigt busigt! ;) Sen tog jag bussen hem.. å nu e jag här.


Jag gillar de. Som i Sävsjö men med längre avstånd. Utan planering.. Vi glider runt bara. Gör de känner för lixom. Går hem till dom vi vill. osv.


Å by the way. Vi lirade plump me. Jag å frukten kom på delad första plats. YEAAH! Sen spelade vi kubb. Jag, Stolpen & Kola mot Osten, Frukten & Pippa. Gissa vilka som vann??????? Jo men så klart. De gjorde vi (tack sandra). Å eftersom frukten va på de andra laget betyder väl det att jag va den stora vinnaren den kvällen? Å de e bra.. för jag e en dålig förlorare!


Alex e på östersjö å jag e ensam hemma till sön. buu.
Jobb lör-tors nu. Sen längtar jag hem som bara den. Jag hoppas på fint väder å stek i Sandviken, fika på briggen, discodans på lorden, mys med mamma å pappa osv. ÅHHH jag längtar!



Puss å go natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0