beslutsångest



Idag hade jag bestämt mig för å köpa mobilen igen. På elgiganten. Snackar om de på lunchen å P tycker att jag tar ett dålit beslut. De ska tydligen va massa strul med den mobben. iPhone skriker hon.. Den kostar väl skjortan? Så jag gick bort till elgiganten iaf med lite blandade känslor. Den silvriga fanns inte där heller. Kommer i mon. Jaha.. men jag började knappra lite på en iPhone istället. Å visst känns den skön. Nu har jag kikat lite på telenors sida.. å den e ju inte jätte mkt dyrare än den jag tänkte köpa. Så nu ska jag fundera på saken över natten.. å i mon kanske jag bloggar från mina nya telefon. Vem tusan vet hur den ser ut?






Kommentarer
Postat av: mamma

hur går det med bloggandet från din nya iPone?

2009-07-31 @ 09:31:22
Postat av: mamma

Har beslutsångersten lagt sej???

2009-08-03 @ 17:51:36
Postat av: Jaså

Den verkar i alla fall vara väldigt bra att blogga från!

2009-08-18 @ 22:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0