Yoga



Likt ett pass av hög kvalitet.

Ja för först körde jag Alex till stan. Han drog en flarra vin & mötte upp Rosen på Centrum.
Sen till österängen å hämta upp syrran med vän. Minus vän efter 2 minuter.
Stopp på Gräshagen & tillbax upp för backen. Lerhagen & jag är hemma.

Skulle kunna liknas vid yoga.
Spänner sig i utvalda positioner & tränar mjölksyra, uthållighet & smidighet.
För fy va läskigt de e å köra när de snöar som de gör. Galet halt & folk kör ju som idioter.
Ute just bara för att det snöar. Typiskt karlar :P


Nu funderar jag på 1. Sova nån timme innan Alex ringer & vill bli hämtad.
                                   2. Slå på tv & hitta något som kan fördriva min tid tills han ringer.



I mon ska jag till a6. WEEIIHOO!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0