Väljer kläder..



Våra grannar har flyttat & nya har tillkommit. Jag & Alex släckte ner i lägenheten & spanade lite på dom nu när dom kom hem. Pizza hade dom köpt med sig me. Killen hade lite raggarstil. Bruden såg väl ut som alla oss andra. I vår ålder gissar vi på. Trevligt :)

Skulle va mysigt med en grannfest i sommar. Partytält på "gården".





Nu är det iaf snart dags för första träningen med Hallby. Vad ska jag ha på mig? Med mig? Hur fan passar man?
Känner mig som första dagen på spanska lektionerna. Nu har jag ju aldrig pluggat spanska.. men skulle kunna tänka mig att det känns ungefär såhär. Förutom att fler kanske har högre förväntningar nu när det gäller handboll. Man blev ju inte årets damlagsspelare i Småland 2005/06 utan anledning. haha! Blev lite pinsamt där..



    

Målvaktskittet med långbyxor & långärmad?
Känner mig inte riktigt redo för målvaktsjobbet.


    

Cykelbrallor & I love NY Tischa?
Om jag kanske ska infinna mig i målet nån gång under träningen känns kortbyxor som ett nej tack.


    

Löpbyxor & långärmad för byte mot t-shirt vid svettningar?
Känns som ett klockrent beslut. Något mitt i mellan invalidos & målvakt lixom.. för dom som inte tycker att det är samma sak.




Kommentarer
Postat av: Amanda W

kul att se dig i handbollskläder, var ju ett tag sen. saknar dig på träningarna! :)

2009-02-10 @ 22:41:46
URL: http://amaaandaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0