Äventyr



Jag tog bussen från Jönnet till Sävsjö. Det luktade svett & va kallt.. men jag kom fram.
Hem till Elin en liten sväng innan vi blev bjudna på soppa hos Fanny. Sen kom Emil med.
Skitsnack,. så klart. Men bara en liten stund innan vi fick skynda oss på med festkläder, kladda på lite mer mascara & fixa håret med en burk spray.




Emil, Jag, Elin & Fanny



Vi tog taxi Gunnar till Saras & Jimmys nya place.
Där väntade vin, Rockband & gamla lagkamrater. Trevligt tycker jag.



Vi va först. Sara, Hanna, Amanda, Frida & Fanny.


Rockband. Filippa, Julia, Hanna, Amanda, Sara, Frida, Fanny & Emma.



Vidare till Anexet med taxi Elin. Bästa taxin ever,
Där möttes vi av Fia som numera är 25 år. Också anledning till fest.
Tacos stog framdukat. Vinet slank ner & kladdkakan till efterrätt va en av de bästa.
Lite lek & en hel hög discodans. Genom kul hela kvällen.


Jag & fanny


Sandra


Fia & syster buggar


Elin & Jag


Hon som fyller år & har ställt till med festen


Julia, Hanna & Amanda


Jag


Lina & Sara



& inte långt innan hemdags stog en skål med grädde alldeles för tillgänglig.
Någon nappade & ett mindre gräddkrig uppstod.


Jag


Sen kom min kärlek & hämtade mig. Snäll som han är.
Somnade gott efter 45 minuter i bil.


Nu är det söndag. Jag gillar söndagar!



Kommentarer
Postat av: Amanda W

det var en rolig kväll :)

2009-02-03 @ 11:05:24
URL: http://amaaandaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0