Skvallar tjejen.. äntligen tillbaka




Körde Alex till jobbet i morse & stannade till på netto på vägen hem. Klockan va 09.52 & dom öppnar egentligen 10.00. Så härligt. Inte upptänt, tyst & lugnt & varorna låg på sin plats. Sådär skulle de varit alltid. Att man får handla helt själv.



Det ser ut som f*n här så jag ska sätta igång å städa. Funderar på att rensa ur garderoben me. Borde iaf göras. Men man e ju rätt bra på att flytta fram saker.



Ikväll är Gossip girl tillbaka. Weeiihoo! Min & Alex favoritsyssla på söndagarna :D
Jag lääängtar!






XOXO




Kommentarer
Postat av: Erica

vet inte hur jag ska svara på din kommentar till mig. så skriver här.

skorna är från H&M och kostar typ 349 kr.. bikinin kostar 227 kr. då ligger det på min önskelista :). mamma har resten.

Viktor har ingen blogg.. men skojat lite om att han ska skaffa en . "blondin Lundin" höhö :P

2009-02-08 @ 18:05:22
URL: http://ericaronnynsdother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0