Shoppingtarmen




Idag är det tänkt att jag ska inhandla (utan pengar på kontot) present till syrran som fyller 22 i mon. Oh my god. 22!?! Nä.. 21 kanske det är? Om hon fyller 22.. då måste ju jag fylla 24. Hum. Åldersnoojja? Förmodligen mer för 3 år sen. Hur nu det går ihop sig? Kan bero på att jag har hittat mannen som ska leva vid min sida tills någon av oss tuppar av. För att vi redan bestämt namnet på vårt första barn (hope to god it´s a girl. Annars kommer han bli mobbad) & för att vi siktat in oss på en kyrka för giftemål. Men trilla inte av stolen nu mamma & pappa. Det dröjjer länge till.


Jo & sen va det ju en present till. Alla hjärtans dag. Min hjärna verkar slutat fungera för jag har noll fantasi. Vill ju inte köpa annat än det bästa till min kärlek!



& jag va en sväng på Gina igår. Whhaa... Ohh.. whuupp. Jag vill ha vill ha vill ha. Finns många sjukt snygga leggings.. vilket är mitt favvo plagg. & jeans.. grymt snygga! Alex.. vad ska du köpa till mig den 14? ;P
a6 va länge sen med nu. Men jag vet inte om jag vågar. Shopping fingret går inte styra. Jag vill vinna på triss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0