Honey I´m home!



Vet inte riktigt vad jag ska säg om träningen.
Va med på uppvärmningen.. svettades lite. Sen va det bara gummiband, kroppsvikt & lite hålla i bollen. Det är aldrig roligt med rehab men så länge man känner skillnad kan man iaf stå ut. & det gör jag. Kommer ihåg sista gummibandsträningen i Sväsjö. Gud vilken förändring sen dess. Yeah! I´m on the road baby!
Men ännu rädd. Jag avstår från träning mellan stolparna. Sitter ju i ryggmärjen å även om man inte ska.. så sitter man där när någon skjuter nere. & det vill jag inte riskera. Men det känns bra. Jävligt bra!
Lite rädd för den dagen när det väl är dags med. Jag kommer va så himla dålig. usch.
Det verkar va ett härligt lag iaf :) Har ju redan testat på lagfesterna :P



& när jag kom hem satt Alex redo med popcorn & xbox. sen blev jag förbannad för att jag är så dålig. Så nu har vi slutat spela & popcornen är slut.






God natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0