Händelserik dag!

What a day!


Jag har hunnit med att både få min jacka & måla naglarna.



    

Varmt & gossigt!




Den underbara färgen Jennifer från Make Up Store




Jo men så hade jag ju ett litet snack med Anders. Det blev på så sätt att jag ska ner & träna med Hallby redan i morgon. Hur gör man lixom? Vilket skydd tar jag på mig först? Jag kommer knappt ihåg. Nu blir det väl mest gummiband & lite klisterpass ändå. Men trots det nervös. Då ska man presentera sig, komma till ett nytt lag.. å så bara rehab träna. Har ju ingen aning vad jag går för längre. Tänk om jag inte kan ta en boll? Wha! Nu kommer jag drömma massa mardrömmar om stora gula klisterbollar som bara ramlar in i nätet. Usch!
Måste förresten köpa nya dojjer me. Mina e väl inne på sin tredje säsong & så sönder som man kan va.. men dom e ju sköna!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va roligt för dig..och spännande!! Lycka till! kraam

2009-02-09 @ 21:37:48
Postat av: Mamma

Håller tummarna för dej! Behöver inte det igentligen eftersom du bara är bästa i målet :)

2009-02-10 @ 06:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0