Ej godkänd på netto



Jag har precis kommit hem från träningen.
Alex sover. Han börjar jobba kl 6 i mon. Tänk om jag skulle göra det. ställa klockan på 04.45. de borde ju va förbjudet.
Snygging ligger i mitt knä & spinner. Precis som de ska va.


Efter jobbet stannade vi på netto för lite handling.
Så ska jag betala med kort. Ej godkänt står de. Konstigt tänker jag.. eftersom jag hade mer än 2000 där igår. auto giro den 24 låter ju med som en dålig idé. Testar igen. Nahe. Alex har inget kort med sig & vi har inga kontanter. Pinsamt värre. Jag ringer mamma å får låna 200:- så länge. Skyndar hem för att ta reda på vad som hänt. Jo men då har det dragits 2500:- från mitt konto idag & jag har ingen aning om vart. Efter lite luskande kommer vi på att det är mamma som råkade trycka på fel konto när hon själv skulle överföra bland alla hennes. Så himla typiskt.
Jag fick se både skor & senast inköpta tröjan (idag) lämnas tillbaka. Men efter vårt detktivarbete ska jag iaf behålla tröjan :)


Sen har vi ätit semlor med.
Bildbevis i mon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0