Skämtar du?



16.31

"Ingen träning. Boa behöver vila"


Är det ett skämt?


Man lär bli väldigt omtyckt på jobbet när man tar ledigt för att "träna"!!!!
Det påpekades för att tag sen att det klart & tydligt står i vårt kontrakt att vi ska ställa upp för förening vid evenemang som Hallbybollen osv. Står det inte också klart & tydligt att klubben i sin tur ska ställa upp med tränare? Sen har jag inte tränat alltid vilket också står.. men det pga jobb. Det är inte så att vi damer tjänar speciellt mycket på vår sport. Vi spelar inte i Sävsjö (där man iof ändå inte får det man blir lovad)!!!

Det är fredagkväll & jag hade kunnat göra så mycket som är roligt & välbehövligt istället för ställa in mig på träning, packa väskan, köra mot a6.. å sen få ett sms.


VILA?????



Hoppas att det finns någon skum förklaring. För att skippa träningar är väl det sista vi behöver. Kolla bara tabellen! Jag är bitter. Jag är bitter som fan!!!!



Det är klart att jag förstår om det hänt något & då kommer jag känna mig dum. Men vila 1 timme innan träning tycker inte jag är okej...



BITTER va de!!!!




Kommentarer
Postat av: Nykan

Vaaa Boa behöver vila? va fick du för sms? Stämmer det, såfall det sjukaste på lääänge! Jag fick sms:et många återbud ingen träning. Vilket oxå suger enligt min menning då alla blev frågade igår om vi skulle träna eller ej..

2009-12-04 @ 21:08:07
URL: http://nykis.blogg.se/
Postat av: becca

De kan ju va lite svårt å veta när claes skämtar.. så de va väl ett försök till det kanske. ha!

2009-12-04 @ 21:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0