Märkt


Looong day.


Började med frulle på Lerhagen. Sen drog hela familjen till Eksjö för att bli märka för livet. Nu har vi alla gjort vår första & några har till å med hunnit med sin andra detta året. Sjuk känsla. Ont gjorde de.. såklart. Men jag vill redan göra en till. Jeremy som gjorde allas va skön som bara den. När vi va där lyckades vi få tag i HV-FBK biljetter med. Men bara två stycken.. Från Karlshamns buss. Pappa tänkte ett steg längre. Mamma offrade sig å hoppade matchen. Jag å pappa släppte av henne på puben när vi drog till Kinarps. Där krossade HV Färjestad så in i. GÖTT! 20-1 efter matchen måste kännas rätt bittert. Mohahahha! Vidare till enkelt för att möta upp mamma. Där hittade vi Micka me :) Sen ringde ägaren på en gammal hockeyback som spelade i HV året innan pappa började där. Så då satt dom å snackade lite skit om massa gamla lirare. Honken, samuelsson bröderna, Pate osv. Sen slutade Alex jobba.. så då mötte vi upp honom för käk på Jensens. MÄTTA! Tusan va mkt mat vi krängde. Nu e vi hemma. Å jag laddar match! I mon ska det krossas.


En tjuvkik på tatueringen :D



Å resten av bilderna (för jag har tagit måååååånga idag) kommer i mon!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0