Power till yttrandefrihet


Ibland e jag lite lite sugen på en smaskig skvaller blogg. Tänk om jag berättat allt jag inte får berätta, om jag skrivit ut namn & berättelser om folk jag inte gillar & gillar, om jag skrivit precis vad jag tycker & tänker & inte brytt mig det minsta om någon blir sårad.

Då hade jag förmodligen haft fler läsare & färre vänner. I sin tur mycket mer tid för bloggen. Knappt värt de va?


Nej.. Det är inte jag. Jag är inte sån. Men.. jag blir sugen ibland. Men då när det gäller människor som jag tycker lite mindre om. Jag har en story på lager. Men nej.. Du får såra mig rejält om du vill hamna i en ond berättelse på min blogg.


Gossip girl!






Kommentarer
Postat av: Lizen

Jag gillar, det skulle vara stort :)

2009-12-06 @ 23:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0