Full


Det är mkt nu.
Jobb imorgon. Sen träning. weeii!
På onsdag är jag ledig. Då har jag lovat å fixa Tinas hår. Slingor & klipp. Sen har jag å Sandy pratat om en shoppingtur till Göteborg. Å så ska vi lira volleyboll på eftermiddagen. Hur ska det gå ihop sig?
Å innan helgen ska förhoppningsvis jag & Lotta fixa varandras hår med. Jag har väääärldens utväxt. Det är typ pinsamt å gå till jobbet. USCH!
Å på fredag åker vi som sagt till Nyköping. Handboll I love. Lagfest i JKPG på lördagen I love to!



Jag har shoppat en heeeel del på senaste tiden. Kanske lite mkt?
Här är en av mina nyinköpta t-shirts. Nice va?







God natt!





Kommentarer
Postat av: Norden

Güdis! Kommer aldrig glömma när jag köpte soundtracket till nämnda serie (för det var ju en stor plansch i fodralet), 150 spänn för en plansch i början på 90-talet är ju ganska mycket när veckopengen låg på 50 riksdaler!

2009-08-25 @ 15:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0