Det är över nu

Äntligen e de gjort.


Å vi vann. 22-17. JAAAA! De va så himla kul. Jag lirade första halvlek. 7 insläppta, 12 räddningar.. vilket blir typ 65% De e ändå godkänt med tanke på hur länge jag varit borta från matcher. I mon är det en match till. Efter lite sömn kommer jag va fit for fight. Skövde ska köttas!!!


Nu har jag å min kärlek gjort hemma pizza. Niiice. För det e nu de där lugna hemmakvällarna börjar. Nu när det e handboll om helgerna. Jag gillar de! Myyyyyysskvällar hela hösten. mmmm!



Mötte en mamma å en liten tjej idag på förmiddagen. Iklädda ridbyxor å jag tog förgivet att dom skulle till nån häst. Jag tycke synd om dom.. Tänkte: Stackare som måste fixa med det en lördag förmiddag. Å så kom jag på min stora bag som hängde på min axel. Jag skulle sitta i en buss till skara.. lira en 60 minuter lång match å åka hem igen. Å jag bara älskar det. Precis som säkert både mamman å dottern i ridbyxor gör. Jag ska aldrig mer tycka synd om någon i ridbyxor. För vi gillar de.. bollar som hästar!


Bollar bollar många bollar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0